راهنمای خرید بلیط اتوبوس و سفر با اتوبوس

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ

۰

برترین مقاصد گردشگری برای خانواده ها

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، برنامه‌ریزی برای سفر شروع می‌شود. سفر همراه اعضاء خانواده فرصتی است تا در تعطیلات بهاری، به دور از دغدغه‌های کاری و روزمرگی، لحظات شیرین و خاطرات فراموش نشدنی را کنار یکدیگر بگذرانید. اما انتخاب مقصد مناسب برای سفرهای خانوادگی از موارد مهمی است که با کمی جستجو در اینترنت و مطالعه می‌توانید به انتخاب درستی برسید. پس اگر قرار است در ایام نوروز همراه با خانواده‌تان سفر کنید، با ما همراه باشید تا با مقاصد جذاب سفر نوروزی برای خانواده ها، آشنا شوید. باراهنمای خرید بلیط اتوبوس و سفر با اتوبوس همراه باشید.

چابهار

چابهار یا بندر همیشه بهار، همینطور که از نامش پیداست، می‌تواند مقصد سفر شما در ایام نوروز باشد. این روزها چابهار علاوه بر اینکه میزبان گردشگران داخلی است، مقصد جذابی برای گردشگران خارجی نیز به شمار می‌رود. از آنجایی به چابهار، بندر همیشه بهار می‌گویند، زیرا که در روزهای گرم تابستان، آب و هوای این بندر از بنادر مناطق شمالی نیز پایین تر است و از طرف دیگر، در روزهای سرد زمستان، زمانی که بسیاری از مناطق ایران دارای دمای زیر صفر درجه هستند، این شهر ساحلی با آب و هوای بهاری خود پذیرای گردشگران است.

علاوه بر خرید، بسیاری از مسافران چابهار با هدف تماشای طبیعت زیبا و دیدنی آن راهی این بندر می‌شوند. اگر ساکن تهران هستید، بهترین راه دسترسی به چابهار سفر هوایی است، اما اگر تمایل دارید با ماشین شخصی خود به این بندر سفر کنید در نظر داشته باشید که به دلیل مسافت زیاد، باید حداقل یک شب را در یکی از شهرهای بین راهی بگذرانید. تپه‌های منحصر به فرد گل‌افشان، کوه‌های شگفت‌انگیز مینیاتوری، تالاب لیپار و مسجد جامع تیس، تنها بخشی از جاذبه‌های دیدنی چابهار هستند.

چابهار 

قشم

جزیره قشم نیز از جمله مقاصدی است که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده و علاقه‌مندان به مناطق و طبیعت بکر، حتما سفر به این مقصد را در برنامه‌های سفر خود قرار می‌دهند. علاوه بر طبیعت زیبا، به دلیل برخورداری از قدمت تاریخی، می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی جزیزه قشم نیز دیدن کنید. هم به وسیله قطار و هم به شکل هوایی می‌توانید به جزیره قشم برسید. نگران اقامت خود در این جزیزه بکر نباشید، زیرا با داشتن مکان‌های اقامتی متنوع، قدرت انتخاب خواهید داشت و می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه‌تان مکان اقامتی مورد نظر خودتان را پیدا کنید. دره ستارگان، بندر لافت، جنگل های حرا و تنگه چاهکوه از جمله جاذبه‌های دیدنی جزیزه قشم هستند.

یزد

اگر یکبار به شهر تاریخی و دیدنی یزد سفر کرده باشید به طور حتم با ما موافق هستید که این شهر زیبا و دیدنی‌هایش، ارزش دیدن دوباره را دارند. معماری و بافت سنتی دست‌نخوررده آن از جذابیت‌های شهر یزد است؛ که ‌می‌توانید این جذابیت‌ها را در آثار تاریخی همچون میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد، آتشکده یزد و بادگیرها بیابید. علاقه‌مندان به کویر نوردی نیز می‌توانند در سفر به یزد از کویرهای مختلف شهر یزد دیدن کنند. به دلیل کویری بودن شهر یزد بهترین زمان برای سفر به آن فصل خنک و بهاری سال است.

یزد 

مشهد

هر سال بسیاری از خانواده‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند تا هنگام تحویل سال در آرامگاه با شکوه امام رضا (ع) حضور داشته باشند و سال جدید را در این بارگاه ملکوتی آغاز کنند. پس اگر شما هم تمایل دارید ایام نوروز را در شهر مشهد بگذرانید می‌توانید هم با هواپیما و هم با قطارهای لوکس راهی این شهر مقدس شوید. از آنجایی که تابستان، شهر مشهد هوای گرمی دارد و  همچنین بسیار شلوغ است، در زمستان نیز دمای آن به ۱۵ درجه زیر صفر می رسد؛ بهار بهترین زمان برای سفر مشهد است. از انواع جاذبه‌های تاریخی مانند مقبره فردوسی، جاذبه‌های طبیعی مانند پارک طبیعی هفت حوض و جاذبه تفریحی تفریحی مانند پارک آبی، می‌توانید در شهر مشهد دیدن کنید. با خرید بلیط هواپیما مشهد کرمان نیز می توانید سفری هوایی به شهر کرمان داشته باشید.

یکی از بهترین تفریحاتی که می تونید با کوچولوهاتون در مشهد انجام بدید رفتن به باغ وحش مشهد، رفتن به پارک آبی مشهد و شهربازی است، مشهد نسبت به دیگر شهرهای ایران از امکانات ویژه‌ی گردشگری برخوردار است و حتی در برخی مواقع می‌توان گفت که امکانات تفریحی مشهد به خصوص در زمینه‌ی پارک آبی و شهر بازی بسیار جذاب تر و پیشرفته تر از تهران می باشد، اگر قصد دارید از این جاذبه های گردشگری در مشهد استفاده کنید حتما پیش از سفر به مشهد برنامه ریزی کنید تا بتونید از تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر دیدن کنید.با تهیه بلیط اتوبوس مشهد بابلسر و بلیط اتوبوس مشهد بیرجند نیز می توانید از شهرهایی مثل بابلسر و بیرجند نیز دیدن کنید.

مشهد 

شیراز

شیراز و گنجینه‌های غنی تاریخی که در دل خود جای داده است، به همراه باغ‌های بهار نارنجش هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بیشماری است. می‌توانید همراه خانواده‌تان، سال تحویل را در کنار آرامگاه سعدی یا حافظ بگذرانید و با گشت و گذار در این شهر رنگارنگ و زیبا و دیدار از جاذبه‌های بی نظیرش، خاطرات فراموش نشدنی را از سفر نوروزی خود بسیازید. خانواده‌های دوستدار طبیعت نیز در سفر خود به شیراز می‌توانند قدم در دامان طبیعت زیبای این ناحیه گذاشته از جاذبه‌های طبیعی آن مانند بهشت گمشده شیراز، که تنگه بستانک نام دارد، دیدن کنند. بازار وکیل، باغ ارم، باغ عفیف آباد تنها بخشی از مکان‌های دیدنی شیراز را تشکیل می‌دهند.همچنین می توانید با استفاده از بلیط قطار شیراز قم به شهر قم سفر کنید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۳
امیر علیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی