راهنمای خرید بلیط اتوبوس و سفر با اتوبوس

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ

۰

بهترین مقاصد گردشگری برای زوج های جوان

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ

همیشه خاطرات سفرهای دو نفره زوج‌های جوان از جمله خاطرات به یاد ماندنی است که بعد از گذشت چند سال یادآوری آنها همچنان شیرین و لذت‌بخش هستند. تعطیلات نوروز بهترین زمان برای سفرهای چند روزه بوده و انتخاب مقصد مناسب نیز از مهم‌ترین کارهایی است دوست داران سفر، با نزدیک شدن به ایام عید به فکر انتخاب آن می‌افتند. فرقی نمی کند بخواهید بلیط قطار مشهد شاهرود تهیه کنید یا بلیط اتوبوس شیراز بوشهر، باید بلیط قطار و یا اتوبوس خود را زودتر رزرو کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با مقاصد جذاب سفر نوروزی برای زوج های جوان آشنا شوید.با راهنمای خرید بلیط اتوبوس و سفر با اتوبوس همراه باشید.

مقاصد جذاب سفر نوروزی برای زوج های جوان
مقاصد جذاب سفر نوروزی برای زوج های جوان

کیش

جزیره مرجانی کیش، مروارید خلیج فارس، از جمله مقاصدی است که برای زوج‌های جوان و به ویژه مقصدی برای گذراندن ایام ماه عسل مناسب است. چه علاقه‌مند به تاریخ باشید و چه با هدف تجربه تفریحات هیجان انگیز، قصد سفر دارید، کیش انتخاب مناسبی خواهد بود. از آنجایی که این جزیره در جنوبی‌ترین ناحیه کشور واقع شده است، هوای گرم و مرطوبی داشته و بهترین زمان سفر به این جزیره روزهای سرد و خنک سال است. جزیره کیش از امکانات اقامتی متنوعی برخوردار است و با توجه به سلیقه و نیازتان می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. کشتی یونانی، شهر باستانی حریره از جمله دیدنی‌های جزیره کیش هستند و انواع تفریحات آبی را می‌توانید در این جزیره زیبا تجربه کنید. با اینکه امکان سفر به کیش به وسیله قطار و ماشین شخصی نیز فراهم است اما بهترین و راحت‌ترین راه دسترسی به جزیره کیش سفر هوایی است؛ که از تهران بعد از گذشت حدود یک ساعت و نیم، به راحتی به فرودگاه کیش خواهید رسید.

نمک ‌آبرود

۱۲ کیلومتری جاده‌ چالوس به سمت تنکابن، شهرک زیبا و تفریحی نمک ‌آبرود قرار دارد و یکی از مقاصد پرطرفدار شمال ایران به شمار می‌‎رود. در این شهرک به هیچ وجه حوصله‌تان سر نمی‌رود. تماشای مناظر سرسبز رشته کوه‌های البرز، تجربه سوار شدن بلندترین تله‌کابین ایران و گذشتن از بین جنگل‌ها به وسیله پل معلق، قدم زدن در مراکز خرید و بازارچه محلی و از همه مهم‌تر لذت بردن از هوای تمیز و تازه را می‌توانید در شهرک تفریحی نمک آبرود تجربه کنید. اگر با خودروی شخصی قصد سفر به نمک آبرود را دارید، مبداء شما هر کجای ایران که باشد باید خود را به جاده چالوس رسانده و  مسیرتان تا رسیدن به چالوس ادامه دهید. سپس با طی مسیر ۱۳ کیلومتری چالوس - نمک آبرود به این شهرک گردشگری و تفریحی زیبا می‌رسید. با اینکه در چهار فصل سال این منطقه زیبایی‌های خود را دارد؛ اما بهترین زمان سفر به نمک‌ آبرود بهار و تابستان است.

نمک آبرود
نمک آبرود

گرگان

مرکز استان گلستان، شهر زیبای گرگان با داشتن اقلیم گوناگون جلوه‌های طبیعی متنوعی را در خود جای داده است. از جنگل های انبوه، کوه، چمنزارهای وسیع، دریا و خلیج، جلگه و دشت‌های زیبا و چشم نواز تا بیابان و شوره ‌زار و تالاب. اگر از علاقه مندان به طبیعت بکر و چشم اندازهای بی‌نظیر و یا از دوست داران تاریخ و یادگارهایش هستید، سفر به گرگان را پیشنهاد می‌کنیم. بهترین زمان سفر به گرگان بهار و پاییز است؛ زمانی که درختان پر از شکوفه یا برگ های رنگارنگ پاییزی هستند.

کاشان

کاشان یکی از شهرهای قدیمی ایران به شمار می‌رود که با قدم زدن در میان بافت تاریخی و تماشای خانه‌های قدیمی با معماری‌های چشم‌نواز، گویی به گذشته سفر کرده‌اید. این شهر زیبا نه تنها هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی است، بلکه با شهرتی که در میان گردشگران خارجی پیدا کرده است، از مقاصد اصلی آنها در سفرشان به ایران به شمار می‌رود. علاوه بر معماری و دیدنی‌های تاریخی این شهر، فرش پر نقش و نگار کاشان، مراسم گلاب گیری و انواع عرقیات گیاهی تازه، از جمله مواردی هستند که باعث شهرت کاشان شده‌اند. تپه‌های سیلک، حمام و باغ فین از جمله دیدنی‌های کاشان هستند. اگر در فصل بهار، به ویژه ماه اردیبهشت راهی کاشان شوید و خوش شانس باشید ،احتمالا بتوانید در مراسم گلاب گیری شرکت کنید.

کاشان
کاشان

همدان

شهر تاریخی همدان با داشتن انواع جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی، میزبان مسافران با سلایق مختلف است. با توجه به موقعیت شهر همدان و قرار گرفتن در دامنه های کوه الوند، زمستان‌های سرد و برف گیری دارد؛ بنابراین بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و تابستان است. دسترسی به شهر همدان از طریق هواپیما، اتوبوس‌ و حتی قطار امکان پذیر است. اما اگر قصد دارید با خودروی شخصی خود به این شهر سفر کنید و مبداء شما تهران است، بهترین مسیر جاده تهران – ساوه و ساوه – همدان خواهد بود. غار آبی علیصدر، مجموعه تاریخی – گردشگری گنج نامه همدان و آرامگاه ابوعلی سینا از جمله جاذبه‌های شهر تاریخی همدان هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۱
امیر علیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی